دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۱:۴۰

سردار دریادار پاسدار علی فدوی:
توان و ظرفیت اصلی و جدی نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور

باشگاه خبری فراساحل: سردار دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در گردهمایی مشترک مربیان و دانش آموزان مدارس شجره طیبه نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: توان و ظرفیت اصلی و جدی نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور قرار دارد. وی افزود: ما در طول سال هایی که از عمر نیروی دریایی سپاه می‌گذرد تا کنون، علاوه بر توجهی که باید نسبت به خانواده بزرگ این نیرو در ابعاد مختلف داشته‌ایم، از ارائه هر گونه خدمتی به سایر اقشار مردم خونگرم خطه جنوب نیز کوتاهی نداشته و نداریم.


سردار  فدوی در ادامه گفت: صدها عنوان خدمت و مشارکت در پروژه های بزرگ سازندگی اعم از اسکله ها، حوضچه ها، موج شکن ها، حوزه های تولیدی و اقتصاد مقاومتی و همچنین برپایی صدها مرکز ثابت و سیار خدماتی و درمانی از جمله بیمارستان های صحرایی و در اختیار قرار دادن بخش زیادی از ظرفیت های بیمارستانی و درمانگاهی نیروی دریایی سپاه به پذیرش و درمان اقشار مختلف مردم، تنها بخش کوچکی از مجموعه توفیقات نیروی دریایی سپاه است.

وی افزود: ما ضمن پیگیری روزافزون این روند خدمتگزاری، لحظه ای از وظیفه تأمین امنیت ملی و مقابله با تهدیدات در حوزه مأموریتی و ارتقای قدرت دفاعی و بازدارندگی در برابر جبهه مستکبران جهانی غافل نبوده و هیچ فرصتی را برای افزایش توانمندی های خود از دست نداده ایم. فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: ما قدرت دفاعی خود را در حد و اندازه ای که برای دفع بزرگ ترین تهدیدات، پاسخی فراخور و محکم داشته باشد، شکل و سازمان داده ایم.

دریادار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در سال گذشته گفت: ما در موضوع امنیت و دفاع از انقلاب اسلامی بدون تردید در برابر زورگویی، تعدی و زیاده خواهی جبهه دشمنان بی‌تردید دست روی دست نخواهیم گذاشت و قطعا رفتار هیچ زورگوی متجاوز و زیاده خواهی در خصومت ورزی و کینه ورزی نسبت به ملت انقلابی و انقلاب اسلامی را بی پاسخ نمی‌گذاریم.



  کد خبر : 3149
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :